Godišnji odmor ili nešto više....


Već znate gdje sam na svom omiljenom otoku i 10 dana nisam dosolovno radila ništa osim što bi oprala suđe i skuhala koji ručak jer smo na moru od jutra do sutra ja i moji najdraži pa se malo kupamo ,lovimo ribe istražujemo vale i to bi bilo to,čak se i čude jer mama ne radi nikakve kolače a bio bi i red ali je takva fjaka da mi se zaista ne neda.


Godinama nisam bila na pravom godišnjem od tri tjedna čak sam zaboravila kako to i izgleda ,kako to izgleda kada se opustim i kada ne razmišljam baš previše o ničem,samo da imam neku dobru knjigu pored sebe,jedan šugaman i zaita mi ne treba ništa više a tu vam zaista ne treba ništa više samo par kupaćih ,2 ili 3 majce ,haljinica i dobre natikače,čak nemam ništa šminke osim dobre kremice jer ipak sunce i more uništava kožu a ja nisam više mlada ha,ha..


I tako mi malom barkom idemo od skrivene vale do vale negdje stanemo da bacimo parangal ili da mužić baci udicu i možda uhvatimo sutrašnji ručak.


A jučer amo imali sreće i arbuni su bili za ručak onako kako ih ja najviše volim u lešadi s puno maslinjaka i peršina i češnjaka .
A tu je priroda tako bogata,mamnin vrt pun pomidora,paprika i balancana,bazilika raste sama a ne kod mene koja ju sijem 5 puta i na kraju ništa.Ruzmarina i lavande pun vrt,divnih opojnih mirisa tjera dosadne komarce.


Ili mamin divan vrt prepun divnog cvijeća i boja koje plijene svojom ljepotom a miris je tak koji opija kad sjedimo pod starom smokvom.






A divna bogomilija prekrila cijeli dio kuće a kod mene na Kastvu još nije ni otvorila svoje divne purpurne cvjetove.








A ipak smo e osvježili lubenicom hladnom i uživali u slatkoći...

A i nastavak slijedi a sad žurim na more jer već čekaju...

Primjedbe

  1. divno ,nema ničeg lijepšeg nego kad odeš s barkom i sam si uloviš ručak!! i to tako fin, vidim lijep komad!!uživajte

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam arbune, posebno kad smo ih sami ulovili.

    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh kako ti zavidim,predivno vam je zaista,ovo je meni odmor iz snova..ovo cvijeće,ribica na tanjuru..sve izgleda čarobno,prekrasno si prenijela morsku atmosferu i uživam vjeruj...veliki pozz!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si trunutno u raju vidim ja :))) UŽIVAJTE maksimalno u svakom sekundu a vala iz ovog posta se i vidi da to vrlo dobro radite :), svako dobro ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, bago tebi! Uživaj i baš mi je drago vidjeti i čitati o ovakvim guštima! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, blažena si, ali i zaslužila si! Ovdje je pakao, a pitanje je da li ćemo na more. Cijene smještaja su narasle kao da su nam i plaće i sve ostalo naraslo od prošle godine. Nevjerojatno! Kako volim mir, tišinu, blizinu plaže koja nije natrpana, hlad, teško je takvo nešto i naći.
    Slike su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  7. Slikoma si me odmorila!!!!
    Uzivala sam u nasem Jadranskom moru isto kao da sam stvarno tu....ja volim tisinu ... samo sum valova i pokoji galem da me malo razdrma da ne sanjam previse :)eh, jadna li sam kada cu ja na Jadransko more ??!!:)

    OdgovoriIzbriši
  8. oh koliko sam se zanijela,pa sam sve izgrijesila:)
    slikoma=slikama,galem=galeb

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga, samo ti nama uživaj, slike su predivne!! Obožavam ljeto, dane provedene na moru, friško ulovljen ručak... Bit će vremena za kolače :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Samo uzivaj i pravi nam zazubice.Narocito meni dok citam ovo pored raspaljenog kamina;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivne slike, uživaj u odmoru

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je za mene savršen godišnji odmor! Uživala sam u ovim prekrasnim slikama, more, cvijeće, ulovljena ribica (divno) spremljena na tanjiru, divno... :)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Divno, divno, baš savršeni godišnji odmor , zasluženo i uživaj i za nas :). Sviđa mi se ova prehrana po principu "što ulovimo" , a kada je to ovakav arbun, pa još zaliven maslinjakom , mmmmm...., super !
    Prekrasne su mi sve slikice, baš lijepi, opušteni post .

    OdgovoriIzbriši
  14. Doista odmor! I ja dajem kraljevstvo za tri tjedna u komadu. Ns sjećam se kako to izgleda! :(
    Uživaj! :) Ugođaj divan od papice do cvijeća.

    OdgovoriIzbriši
  15. To se zove odmor, divno!!! Uživaj u mirisima i okusima, u svakom danu.
    Ja sam se tek vratila ali uskoro opet odlazim,treba uživati dok si na godišnjem, u danima koji su pred nama jer zima je duga... i kažu bit će hladna.

    ijep pozdrav ti šaljem:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi