Desertna krema od ........krušaka

Planirala sam za ovaj krug igre Ajme koliko nas je sve i svašta a ispalo je skoro ništa a ond sam se sjetila jednostavne desertne kreme koju je mama znala napraviti kad bi smo se zaželjeli slatkoga .Zaista jednostavna brza i jako fina krema u koju sad kad sam i ja postala mama stavljam maraschino koji joj daje posebnu notu.Naravno onaj dio koji ćete dati djeci nemojte oplemeniti maraschinom.


Sastojci za kremu 1 kg zrelih krušaka
                          120 g šećera
                          1 vanilin šečer
                          štapić vanilije
                          400 ml vode
                           1 velika i puna žlica gustina-škrobnog brašna
                           2- 3 velike i pune žlice maraschina
                           2 žlice soka od limuna

Kruške operite, oguliti koru i narežite na komade kao da kuhate kompot, dodajte vodu, šećer te vanilin šećer,
limunov sok te vanilijin štapić te stavite kuhati dok se kruška ne skuha.Štapnim mikserom izmiksajte krušku u finu kremu te u kremu dodajte gustin koji ste pomiješali u 3 žlice vode.Lagano kuhajte dok se krema ne zgusne.Pred sam kraj kad je krema fino gusta odlijte kremu u čaše koju ćete dati djeci a u vaš dio ulijte maraschino i lagano okrenite kemuu da se okusi prožmu.Desertnu kremu ulijte u čaše i ostavite da se dobro ohladi.Hladnu ukrasite šlagom i uživajte u mirisnoj kremi.


Ovo je moja ulaznica koju šaljem Ani i njenom lepršavom blogu Steamy Creamy u kojoj je glavna glumica bila kruška.Iako vrlo jednostavna ulaznica meni jako draga pa je i s osobitim zadovoljstvom prijavljujem.


Primjedbe

  1. Jako mi se dopada ova krema. Odlicna ulaznica! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja ovo je nešto savršeno, baš za mene, jedva čekam vikend pa da isprobam tvoj njamii recept!

    Lijep pozdrav i hvala!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. No tudi meni se cedijo sline in čutim tisti okus od hruške, z nekoliko grudic... in maraskino, oja in smetana in koščki čokoladice, kot nalašč zame...
    kaj pa linija, 8:) ah no ja ... kdo bi se temu uprl!!

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme, ovo mi se jako jako sviđa, ma jednostavan a fenomenalni recept, probam uskoro! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kod mene je ista situacija, puno planova, a za sada niti jedan recept, ali ima još par dana i nadam se da ću nešto iskemijati.

    Sviđa mi se ovaj recept, a kruške obožavam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja volim kruske kada su skroz zrele,kad je stisnem a ona prode kroz prste :)..ali i kremica je superiska,nebi je odbila !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasan desert, baš po mom ukusu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dilajla desert djeluje savršeno ukusan,ali fotke su ti isto posebno predobre,:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepo, šta reći, jednostavno a tako dekorativno izglada u čašama...

    OdgovoriIzbriši
  10. obožavam ovakve desertiće, milina!

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična ideja za kremu od krušaka ! Super je desert i jako lijepo si je poslužila !

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan desert, jedini je problem što nemam doma Mraschino iako ga jako volim. Kad' god kanim kupiti, zapeče me savjest toliko love dati za alkohol, pa odustanem:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Mmmm, ovo je kao puding u kremastom obliku. Savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Maraschino je i precijenjen ,litra dođe oko 123,00kn ovisno o mjestu gdje ga kupuješ ali jednom na godinu ga kupim jer ja često radim Rapsku tortu a u nju mi ode puno a svi je jako volimo.Možeš staviti ruma ili čak i vinjak ako voliš.

    OdgovoriIzbriši
  15. That looks absolutely yummy. Heavenly creamy. Thanks for the recipe.

    OdgovoriIzbriši
  16. Mogu jednu šalicu? :) Hvala za recept, brz i pun zadovoljstva :):

    OdgovoriIzbriši
  17. Jednostavna, a fina! A baš mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi