Volite slane i slatke

Kroasane e  ja vam ih nudim u dvije verzije ovu slatku imam godinama otkako ga je Lana izbacila na coolki a ovaj slani sam našla neki dan, Izrada je čak i slična , razlika je u sastojcima a način izrade je identičan a vi si odaberiti one koje više volite. Početi ću s slanim finom i hrskavim kroasanima.


Sastojci 600 g glatkog brašna
              1 kockica svježeg kvasca ili paketić suhoga
              200 ml jogurta
              200 ml mlijeka
              100 ml ulja
               malo soli
              žličica šećera
              100 g rastopljenog maslaca
              po želju bijeli i crni sezam

Brašno pomiješajte s suhim kvascem koji sam ja koristila, dodajte žličicu šećera i mlačno mlijeko. Dodajte tekuće sastojke i zamijesite mekano podantno tijesto, ja sam dodala još cca 50 g jer mi je tijesto još bilo jako ljepljivo. Tijesto podijelite u 8 kuglica i pustite da miruju 5-10 min.


Potom prvu kuglicu razvaljati na veličinu tanjura a potom premažite rastopljenim maslacem. Razvaljati i sve druge kuglice pa položiti jednu preko druge i namazati maslacem, zadnju dio tijesta ne premazivati. Pustiti da odstoji 15 min. Dobro pobrašniti radnu podlogu a ako vam je radna ploča premala prebacite se na stol gdje vam je veća radna površina. Na pobrašnjenoj podlozi razvaljajte tijesto u jedan veliki krug. Prerežite ga vodoravno a potom na trokute veličine 3-4 cm ili već kako ih volite veće ili manje. Srolajte ih i odložite ih na tepsiju koju ste obložili masnim papirom. Pustite da se dižu 1,5- 2 h.


Kada su se digli premažite ih razmućenim jajem te posipajte crnim ili bijelim sezamom. Stavite ih peći na 180 C i peći dok ne porumene a onda ih malo pustiti da se ohlade a potom uživati.


A ovi slatki pripadaju Lani i iako nisam istraživala da li ih je i objavila na svom blogu ali mi svako toliko guštamo u njima.

Sastojci 1 kg glatkog brašna
              1 paketić suhog kvasca
              2 žličice soli
              3 žličice šećera
              5 žlica ulja
              2,5 dcl mlijeka
              2,5 dcl vode
             250 g maslaca za premazivanje

Pomiješati brašno s šećerom i kvascem te dodoati mlačno mlijeko, dodati sol te ostale tekuće sastojke i umijesiti srednje meko tijesto, Podijelti na 16 jufkica, svaku razvaljati te premazati rastopljenim maslacem. Podijelti na dva kupa u kojem će biti 8 jufkica. Pokriti platnenim ubrusom i pustiti da odstoje 20 min. Potom ih razvaljati te podijelti na pola a potom na četvrtine a onda i na šesnajstine puniti ih slatkim nadjevom kod mene je to nutella ili neki fini pekmez. Pustiti da odstoje sat vremena pokriveni a onda ih ispecite na 220 C dok ne porumene.


Da me pitate koje je bolji recept zaista neznam jer u oba dva smo uživali a i kad neke recepte pečemo često zaista znači da su jako fini.
A proljeće je došlo i kod nas i napokon sam se i posvetila i malo vrtu koji je živnuo a mi izbacili stol i čekamo još više sunca da guštamo u njemu. A više smo i u šumi jer volimo i brati i šparoge kojih je ove godine jako puno a i rano su i počele.






Primjedbe

  1. Prelepi su u obe kombinacije a fotkice su jako lepe i nezne, drago mi je da je receptic fino posluzio.:)) p.s. uzivam i u prvim prolecnim cveticima iz baste.:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago da je tvoj komentar prvi ali ti znaš da su tvoji korasani neneadmašivi i hvala ti što si podijelila recept s nama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako su ti samo lepi kroasani! A tek ove prolećne slikice!

    OdgovoriIzbriši
  4. krasan proljetni post, a kroasani savešrno izgledaju, divno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj sad me i ti mamiš, videh ove Anđine krosane i vrlo slično ih i ja pravim, moju brzu verziju...ako ima još nešto da je ostalo, evo me u redu za jedan. Topli pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. bože!!!
    predivni su..teško bi bse bilo odlučiti koje raditi....sličice su baš pravo dobre...

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako so mamljivi , da me mika da bi jih spekla ta trenutek.
    Vendar vem , da nikoli ne bodo tako izjemni lepi in okusni kot tvoji.

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni su i jedni i drugi divni, hoću, napraviti ću ih sigurno...

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim i slatku i slanu varijantu, odlicno izgledaju:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jedni su lijepši od drugih a i vrt krasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  11. O kako su divni,slike su ti posebno lijepe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala svima malo više sad uživam u svom vrtu nije kao tvoj Nelly ali nije ni za baciti

      Izbriši
  12. Obožavani kroasani, volim ih i baš ih volim ! :) A ovi tvoji su neodoljivi, predobro izgledaju, slani tako dobri, slatki tako nježni, odlično ! Fotke su mi krasne, kroasani i cvjetići, baš uživam !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi