Još jedne rolice , ma da cimet rolice

+


Dobre stvari treba ponavljati pa tako i ja, volim raditi ovo dizano tijesto a kada ga staviš u pećnicu cijela kuća zamiriši po cimetu. I fina topla šalica omiljenog napitka i možemo se upustiti za ovaj petak
koji nam je uvertira za vikend, naravno ako ga imamo, Sjećam se kada sam radila prije 14 godina u turističkoj agenciji i gdje smo radile po ljeti svaki vikend a sad mi je zapravo svaki vikend mali godišnji s obzirom na moj radni tjedan koji traj i do 10 h na dan.
A počelo nam i proljeće, ali i kod nas i odmah zatoplilo toliko da sam već izvukla gumu i poljevala vrt koliko je bio suh.

Tijesto 520 ml toplog mlijeka
           1 suhi kvasac
           2 jaja
           prstohvat soli
           100 g šećera
           50 g maslaca
           650-700 g prosijanog brašna
U veliku zdjelu usuti prosijano brašno ali ne cijelu količinu s strane ostaviti cca 100 g koje ćemo naknadno dodavati kada budemo mijesili tijesto, dodati vrećicu suhog kvasca i 100 g šećera, pomiješati te dodati prstohvat soli, toplo mlijeko i 2 jaja. Zamijesiti mekano tijesto i pustiti da se digne.


Kada se tijesto fino nadiglo tijesto podijeliti na dva djela. Svaki dio razvaljati te premazeti s onih 50 g maslaca koji smo prethodno otopili te dobro prekriti s muscovado šećerom a potom obilno posipati i cimetom. Nisam navela točne mjere za posip iz razloga što netko voli više slatko a ista stvar s cimetom. Osobno volim da je tijesto fino prekrivene šećerom kao i cimetom.
Staviti peći u zagrijanu pećnicu na 180 C cca 45 min dok ne dobiju finu boju i dok štapić ne izađe suh.

Glazura 150 g šećera
            par žlica mlijeka

Za glazuri pomiješajte mljeveni šećer i dodajte par žlica hladnog mlijeka da dobijemo fini sirup koji će te preliti preko rolica. U nadjev obavezno dodajte i pola sjemenki vanilije koje ste oštrim nožićem ostrugali.


A ja guštam tako da sjednem u svoj mali vrt i guštam pogledom na cvjetne gredice.



Ugodan vikend

Primjedbe

  1. Obožavam cimet rolne i kod mene se razgrabe za tren oka dok su još vruće. Divan recept!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super recept obožavam cimet prefino

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi